Kiosk Entry (Coronavragenlijst)
Het RIVM roept op om met enige regelmaat handen te wassen. Helemaal bij entree van het ziekenhuis. Vanuit dat uitgangspunt hebben we een nieuw product ontwikkeld, geheel in lijn met onze huidige kiosken.
Houtweg 29, 1251CS Laren (NH)
Zorgkiosken is in samenwerking met onder andere ChipSoft gespecialiseerd in hoogwaardige Self Serviceoplossingen voor zorginstellingen. We denken mee vanaf het eerste concept en ondersteunen tot na de implementatie.
Een goed georganiseerd Self Servicesysteem kan van grote waarde zijn binnen een zorginstelling, en hier zijn veel redenen voor aan te wijzen. Voorbeelden zijn het creëren van een betere informatievoorziening voor patiënten binnen de door hun gewenste context, het bieden van gastvrijheid, het vergroten van de patiëntveiligheid en het verhogen van de kwaliteit van het patiëntenregistratieproces.
Volledig geïntegreerd EPD: De Self Servicekiosk maakt het mogelijk voor de patiënt om zich zelfstandig aan te melden en real- time wijzigingen toe te passen in het EPD. Geen extra tussenkomst nodig: alles gaat rechtstreeks via HiX.
Automatische controles: Altijd up to date doordat o.a. burgerservicenummer (BSN), verzekeringsrecht (COV), persoonsgegevens (NAW) en de echtheid van ingevoerde documenten automatisch worden gecontroleerd.
Self Service voor de patiënt: Het ophalen en overnemen van persoonsgegevens, contact-informatie, vragenlijsten en controle van apotheek-, huisarts- & tandartsgegevens: de patiënt in regie en het ziekenhuis optimaal geïnformeerd.
Informatievoorziening: Een complete informatie-voorziening door een overzicht van afspraken te weergeven, actuele wachttijden te tonen en dagtickets af te drukken met de benodigde informatie, zoals bijvoorbeeld de looproute.
Meer hospitality: Dankzij Self Service kunnen medewerkers meer begeleiding bieden aan arriverende patiënten en ontstaat tijd voor overige werkzaamheden. Het resultaat: meer service bij binnenkomst, afspraak en vertrek.
Meer weten? Wij denken graag met u mee, stuur ons een berichtje of bel ons voor uitleg!
Het RIVM roept op om met enige regelmaat handen te wassen. Helemaal bij entree van het ziekenhuis. Vanuit dat uitgangspunt hebben we een nieuw product ontwikkeld, geheel in lijn met onze huidige kiosken.
Maak kennis met de Wings 22 inch”. Bij uitstek geschikt voor incheck of -uitcheckbalies op uw locatie.
Maak kennis met Zorgkiosk Wings 22 inch, aangepast model. Alle voordelen van het basismodel, met extra gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid.
Het 19″ model van de Wings serie is er ook in een handig wandmodel. Dit wandmodel is bij uitstek geschikt voor plaatsing bij een (incheck)locatie die verder van de entree verwijderd is.
Maak kennis met de “Wings 19 inch”, staand model zorgkiosk. Dit model biedt alle voordelen en gebruiksgemak van het wandmodel, in de vorm van een staande kiosk.
De Vital kiosk stelt patiënten in staat om zelf metingen te verrichten die noodzakelijk zijn voor hun afspraak in het ziekenhuis. Wij stellen de kiosk graag in samenspraak met u op.
Prijs: op aanvraag
Kiosk Viral is een variatie op het Vital model kiosk. Deze staande kiosk is uitgerust met diverse meetapparatuur als een saturatiemeter, temperatuurmeter en een touchscreen waar een vragenlijst op getoond kan worden.
Prijs: op aanvraag