Hoogwaardige Self Service in de zorg

Self service kiosken serie Wings 22 HQ Healthcare

HQ-Healthcare is gespecialiseerd in hoogwaardige Self Serviceoplossingen voor kleine en grote zorginstellingen. We denken mee vanaf het eerste concept en ondersteunen tot na de implementatie.

Een goed georganiseerd Self Servicesysteem kan van grote waarde zijn binnen een zorginstelling. Bijvoorbeeld het creëren van een betere informatievoorziening voor patiënten binnen de door hun gewenste context, het bieden van gastvrijheid, het vergroten van de patiëntveiligheid en het verhogen van de kwaliteit van het patiëntenregistratieproces.

Naast een volledig Self Service systeem waarmee Identificeren van patiënten een belangrijk onderdeel is bieden wij ook Self Service systemen aan waarmee bezoekers zich kunnen melden doormiddel van een QR-code of dagticket.

Afhankelijk van uw type organisatie bieden wij de best passende vorm aan, zie hieronder de voordelen voor o.a. het ziekenhuis, de apotheek en/of huisarts.

Aanmeldsystemen voor ziekenhuizen:

  • Volledig geïntegreerd EPD: De Self Servicekiosk maakt het mogelijk voor de patiënt om zich zelfstandig aan te melden en real- time wijzigingen toe te passen in het EPD.  Er zijn meerdere integraties, o.a. een integratie met ChipSoft, waardoor geen koppeling nodig is met onze Self Service kiosk.
  • Automatische controles: Altijd up to date doordat o.a. burgerservicenummer (BSN), verzekeringsrecht (COV), persoonsgegevens (NAW) en de echtheid van ingevoerde documenten automatisch worden gecontroleerd.
  • Self Service voor de patiënt: Het ophalen en overnemen van persoonsgegevens, contact-informatie, vragenlijsten en controle van apotheek-, huisarts- & tandartsgegevens: de patiënt in regie en het ziekenhuis optimaal geïnformeerd.
  • Informatievoorziening: Een complete informatievoorziening door een overzicht van afspraken te weergeven, actuele wachttijden te tonen en dagtickets af te drukken met de benodigde informatie, zoals bijvoorbeeld de looproute.
  • Meer hospitality: Dankzij Self Service kunnen medewerkers meer begeleiding bieden aan arriverende patiënten en ontstaat tijd voor overige werkzaamheden. Het resultaat: meer service bij binnenkomst, afspraak en vertrek.
De aanmeldkiosken voor ziekenhuizen van HQ-Healthcare Zorgkiosken met Wings 22
0
+
Zorgkiosken
0
+
Locaties
0
+
Aanmeldmomenten per dag

Integratie met:

Koppeling met:

Cerner
Epic EPD
Nexus Nederland

Aanmeldsystemen voor huisartsen en mondzorg

  • Automatische registratie. Bezoekers hoeven zich niet aan te melden bij de balie, maar scannen eenvoudig hun ID-kaart of QR code bij de zuil. Die bevestigd dat de patiënt er is in uw eigen systeem.
  • Meer tijd voor Baliepersoneel: Dankzij Self Service kunnen medewerkers meer begeleiding bieden aan arriverende patiënten en ontstaat tijd voor overige werkzaamheden. Het resultaat: meer service bij binnenkomst, afspraak en vertrek.
  • Integratie Narrowcasting: toon wachttijden of relevante informatie over de praktijk middels beeldschermcommunicatie in de wachtruimte
  • Managementrapportage: zie eenvoudig in één overzicht waar de patiënt zich begeeft in welke ruimte, hoe lang zij aanwezig zijn en wanneer deze weer naar huis gaat.
  • Specifiek voor zorgcentra: Heeft u meerdere disciplines in één gebouw? Ook hierin kunnen we de patiëntenstroom naar de juiste plekken dirigeren vanuit een centraal punt.
0
+
Locaties

Koppeling met:

Op zoek naar iets anders?

Referenties:

Ook een aanmeldkiosk op uw locatie? Neem contact met ons op!

Het Antonius Ziekenhuis is een partner van HQ-Healthcare op het gebied van aanmeldkiosken en self service
Het Bravis ziekenhuis is een partner van HQ-Healthcare op het gebied van aanmeldkiosken en self service
Het Canisius-Wilhelminia Ziekenhuis is een partner van HQ-Healthcare op het gebied van aanmeldzuilen, zorgkiosken en self service.
Het ErasmusMC is een partner van HQ-Healthcare op het gebied van aanmeldzuilen, zorgkiosken en self service.
Ziekenhuis Ijsselland is een partner van HQ-Healthcare op het gebied van self service door o.a. zorgkiosken, aanmeldzuilen en andere zorgoplossingen.
Noordwest Ziekenhuisgroep HQ-Healthcare aanmeldzuil self service zorg oplossingen
Reade is partner van HQ-Healthcare door middel van aanmeldzuilen, zorgkiosken en andere self service oplossingen.
Tjongerschans Ziekenhuis Heerenveen is partner van HQ-Healthcare met de installatie van aanmeldzuilen, zorgkiosken en andere self service oplossingen.
Dijklander Ziekenhuis | Zorgkiosken, HQ-Healthcare aanmeldzuilen
Chipsoft en HQ-Healthcare (voorheen Zorgkiosken) zijn partners op het gebied van self service oplossingen in de zorg.
Laurentius Ziekenhuis Roermond | Zorgkiosken en HQ Healthcare
Ziekenhuis Rivierenland is partner van Zorgkiosken, tegenwoordig bekend als HQ Healthcare
Admiraal de Ruyter Ziekenhuis ADRZ is een partner van HQ Healthcare door o.a. zorgkiosken, aanmeldzuilen medische kiosken en andere self service oplossingen.
Ikazia Ziekenhuis is partner van HQ Healthcare voor self service oplossingen zoals aanmeldzuilen, printers, scanners en zorgkiosken.
CMC Curacao Medical Center HQ Healthcare Zorgkiosken aanmeldzuilen medische kiosk
Isala Ziekenhuis is partner van HQ Healthcare op het gebied van self service in de zorg.
Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis maakt gebruik van HQ Healthcare voor self service oplossingen bij het leveren van zorg.
Het St Jans Gasthuis Weert werkt samen met HQ Healthcare op het gebied van self service, aanmeldzuilen, zorgkiosken en medische oplossingen.
Máxima Medisch Centrum (MMC) werkt samen met HQ Healthcare om de juiste zorg te kunnen leveren in de vorm van self service.

Video's

Ook een Zorgkiosk op uw locatie?

Neem contact met ons op, of vraag een offerte aan!

Mail ons!

info@hq-healthcare.nl

Bel ons!

+31 85 016 10 70

VERSTUUR

Onze deur staat altijd voor u open!

Bel of mail ons voor een afspraak!