De Zorgkiosken worden allemaal permanent op afstand gemonitord. Wij kunnen zien of de Zorgkiosk aan staat en functioneert. Indien nodig beheren wij de Zorgkiosk op afstand. Hierdoor ontstaat een optimale afstemming tussen service en onderhoud en daadwerkelijk gebruik. Hieronder ziet u twee voorbeelden:
1. Inchecken
Een patiënt meldt zich aan bij het ziekenhuis door middel van een officieel identiteitsbewijs bij de kiosk in de centrale hal of op de polikliniek.
2. Ophalen gegevens
Na het scannen van het identiteitsbewijs worden de patiëntgegevens uit HiX opgehaald. Is de patiënt nog niet bekend in HiX, dan kan hij/zij zich direct inschrijven.
3. Berekenen wachttijd & looproute
Na de controle op de gegevens meldt de patiënt zich aan voor de afspraak, waarna de wachttijd wordt berekend en een looproute wordt geprint.
4. Aanmelden
De patiënt arriveert op de juiste locatie en meldt zich ter plekke aan door het ticket te scannen.