Kortere wachttijden & extra service

Op deze pagina vind u het service & beheer aanbod van Zorgkiosken. Een patiënt meldt zich aan door middel van een officieel identiteitsbewijs bij de kiosk in de centrale hal of op de polikliniek afdeling. Na het scannen van het identiteitsbewijs worden de patiëntgegevens uit HiX opgehaald. Is de patiënt nog niet bekend in HiX, dan kan de patiënt zich direct voor inschrijven.

Ook kunt u uw patiënten de mogelijkheid geven om snel en eenvoudig direct in HiX wijzigingen door te laten voeren zoals adres, huisarts, apotheek enzovoorts.

Na de controle op de gegevens meldt de patiënt zich aan voor de afspraak, waarna de wachttijd wordt berekend en een looproute wordt geprint. Kortom, een moderne en service gerichte manier om uw klanten welkom te heten en wachttijden terug te dringen.

  • 1. Inchecken

    Een patiënt meldt zich aan bij het ziekenhuis door middel van een officieel identiteitsbewijs bij de kiosk in de centrale hal of op de polikliniek.

  • 2. Ophalen gegevens

    Na het scannen van het identiteitsbewijs worden de patiëntgegevens uit HiX opgehaald. Is de patiënt nog niet bekend in HiX, dan kan hij/zij zich direct inschrijven.

  • 3. Berekenen wachttijd & looproute

    Na de controle op de gegevens meldt de patiënt zich aan voor de afspraak, waarna de wachttijd wordt berekend en een looproute wordt geprint.

  • 4. Aanmelden

    De patiënt arriveert op de juiste locatie en meldt zich ter plekke aan door het ticket te scannen.

Beheer op afstand

De Zorgkiosken worden allemaal permanent op afstand gemonitord. Wij kunnen zien of de Zorgkiosk aan staat en functioneert. Indien nodig beheren wij de Zorgkiosk op afstand. Hierdoor ontstaat een optimale afstemming tussen service en onderhoud en daadwerkelijk gebruik. Hieronder ziet u twee voorbeelden:

Service & beheer van Zorgkiosken
Service & beheer Zorgkiosken 2
Zorgkiosken Chipsoft Friesland