Verwijs en begeleid uw cliënten op efficiënte en professionele wijze naar de juiste balie of behandelruimte met het digitale volgnummersysteem en wachtrijmanagement van HQ-Healthcare. Verhoog de efficiency op de werkvloer door mensen en middelen af te stemmen op vraag en drukte.
Wachtrijbescherming
Verlies geen openstaande tickets uit het oog. Bijvoorbeeld: laatste balie kan niet gesloten worden tot dat alle tickets afgehandeld zijn.
Diverse prioriteit niveaus
Bepaal zelf het niveau van prioriteit per dienst. Er zijn 5 verschillende prioriteit niveaus beschikbaar.
Afspraken module
Klanten kunnen direct bij de juiste afdeling of locatie een afspraak inplannen.
Inzicht in afhandeltijd per profiel/dienst
Uitgebreide statistieken beschikbaar zoals afhandeltijd per profiel (medewerker) of per dienst. Automatische verzending statistieken per e-mail.
Wachtrij inzicht bij balie en backoffice
Altijd actueel inzicht in wachtrij met normale tickets én tickets met prioriteit. Backoffice monitor geeft aan wanneer het druk is en wanneer de drukte kritiek is.
Koppeling Track & Trace systemen
Koppeling met meest gebruikte Track & Trace systemen, zoals Recept & Nummer en Loxis.
Alle vertalingen mogelijk
Alle vertalingen mogelijk voor teksten op kiosk zoals Turks, Arabisch, Spaans, Engels, etc.
Mobiel ticket mogelijk
Klanten kunnen met hun smartphone een Mobile Ticket nemen.
Wachtrijmanagement
Het professionele volgnummersysteem van HQ-Healthcare geeft u controle over de wachtrij en biedt de mogelijkheid om differentiatie aan te brengen, bijvoorbeeld op dienst of prioriteit.
Realtime inzicht via backoffice monitor
De backoffice monitor toont realtime het aantal wachtenden, de gemiddelde wachttijd en welk nummer het langst aan het wachten is. U stelt zelf de grenswaarden in: als deze overschreden worden, geeft de monitor een signaal.

Waardevolle inzichten door statistieken
Het volgnummersysteem biedt uitgebreide managementinformatie en statistieken, zodat de inzet van mensen en middelen over langere termijn optimaal afgestemd kunnen worden.
Positieve wachttijdbeleving
Om het wachten te verzachten, combineert u het tonen van volgnummers met een afwisselende en informatieve narrowcasting uitzending op het scherm met bijvoorbeeld Apotheek.nl informatie (KNMP).
